domingo, 25 de noviembre de 2012

Inversa Teatro no Culturgal

Inversa Teatro estará presente na Feira Galega das Industrias Culturais 2012- Culturgal- este venres 30 de Novembro ás 20:00 horas no espacio do «Patio» do Pazo de Cultura de Pontevedra presentando o seu taller Kamouraska: Un lugar para crear. Este taller é parte dos realizados pola compañía na xira que este ano fixo por Colombia e Brasil.
O sábado día 1 de Decembro ás 18 horas Inversa tamén foi convidada por Escena Galega para estar presente na mesa redonda  A nova escena en Galicia, xunto con membros das Compañías galegas Voadora e Elefante Elegante.
Aproveitamos para informarvos que Inversa Teatro está preparando para o 2013 a xira polos diferentes Festivais e teatros nos que foi convidada: Ecuador, Brasil, Uruguay, Colombia, Cuba, México e Washington e que quedará definida a principios de xaneiro.
+ Info: www.inversateatro.com 

Inversa Teatro estará presente en la Feira Galega das Industrias Culturais 2012- Culturgal- este viernes 30 de Noviembre a las 20:00 horas en el espacio del “Patio” del Pazo de Cultura de Pontevedra presentando su taller Kamouraska: Un lugar para crear. Este taller es parte de los realizados por la compañía en la gira que este año ha realizado por Colombia y Brasil.
El sábado día 1 de Diciembre a las 18 horas Inversa también ha sido invitada por Escena Galega para estar presente en la mesa redonda La nueva escena en Galicia, junto con miembros de las compañías gallegas Voadora y Elefante Elegante.
Aprovechamos para informaros que Inversa Teatro está preparando para el 2013 la gira por los diferentes Festivales y teatros en los que ha sido invitada: Ecuador, Brasil, Uruguay, Colombia, Cuba, México y Washington y que quedará definida a principios de enero.
+ Info: www.inversateatro.com 




No hay comentarios:

Publicar un comentario